CHIP REZYSTOR do TURBO DIESLA
Znacie jakieś auto które ma wpięty opornik w obwód zwrotny pompy wtryskowej?
Chodzi mi o eksploatację i ewentualne skutki uboczne.
Wiem że dużo osób w TDI ma tak porobione ale nie znam żadnej opinii jak wypada używanie takiego rozwiązania na dłuższą metę.
Wiecie coś na ten temat?
Share
BMW TO PAŚCI
bumer – BMW 3 2.0 R6 24V to ty moze w necie widziales, albo kupiles je za sprzedana przenice, bo inaczej takich pytan bys nie zadawal.. zreszta po Twoich odp przypuszczam ze masz max 16 lat, i raczej kolega sie zastanawia czy golfa to wlozyc…. zalosne
1. Jak by można było podniesc moc o 20-40km za 5-100pln to wszystkie warsztaty tunerskie by upadły
2. Rezystor zwieksza dawke paliwa i powietrza , owszem dziala ale tylko w starych autach i jest nie zdrowe dla silnika
3.Trzeba zdemontowac katalizator którego i tak pewnie juz od dawna nie masz skoro masz e36
4.Po kulku tysiącach wyciek z silnika gwarantowany
5.Nawet jeśli przybedzie ci troche kucy to okupione to bedzie spalaniem wyższym o 2-3l
6.Lepiej odłóż kase na lepsze auto a nie baw sie w reanimacje trupa
Witam u mnie kolega zakładał kilku osobom i było ok zresztą koleś zna się dobrze na robocie i kończy inż właśnie. Z tego co wiem to w Audi A4 1,9 TDI, Audi B4 1,9 TDI, VW Golf 4 1,9 TDI. Po takiej przeróbce nie prawda że silnik bardziej kopci itp. owszem troszkę więcej pali ale bez przesady, szybciej wkręca się w obroty jest bardziej odmulony. Jak widzę wypowiedzi niektórych to uważam że zauważyli takie cudo w silniku który był w bardzo słabej kondycji albo nie widzieli wcale i nie wiem po co się tacy wypowiadają skoro nie mają w tym odpowiedniej wiedzy.