Kupno używanej Alfy 156
Do wydania mam ok.6 tys.zł , chcialbym wmiare dynamiczne i zeby mało paliło. 1.9jtd czy 1.6ts ? Co polecicie ? Na oku mam te silniki i niewiem który wybrać ? Aha 1.6ts to jest ben+turbo ?
Share
Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.
Alfa i 200km/h :-Ddobre
To nie Volkswagen w TDI, rozumiem, że tedeikarze nie są przyzwyczajeni do szybkich aut, ale to nie powód żeby od razu z siebie idiotę na forum robić.
Alfa i 200km/h :-Ddobre
1.6 silnik za maly, najlepszy 1.8, 2.0 ma tylko ciutke lepsze osiagi a koszt serwisu jest drozszy.
W styczniu tamtego roku kupilem 156 1.8 wersje sport(czarne cyferblaty, skorzana kierownica i drazek, oslona przy radiu karbonowa, 16 calowe felgi, wyszywane fotele) za 6700, od tego czasu przejechalem 14tys. km. Trzeba bylo wlozyc w auto 1000zl a dokladniej w zawieszenie. Poza tym nic kompletnie sie nie dzieje. Koszty ktore trzeba zaplanowac wraz z alfa to rozrzad co 50-60 tys. km, co druga wymiana z pompa, wariatorem okolo 1400zl, zawieszenie przod kompletne okolo 2200zl (ceny z robocizna, taniej niz w passacie ;)) ale wiadomo wszystko odrazu w zawieszeniu sie nie sypie(rozne zrodla podaja wytrzymalosc zawieszenia, minimalna 30tys. km). Wskaznik paliwa zaniza. Ceny czesci na allegro nie powalaja.
Komfort w srodku po prostu super. Nie wazne czy jedziesz 110km/h czy 200, poprostu dostojnie przecina czasoprzestrzen. Ale jest jeden warunek – jak masz w swojej okolicy wiecej dziur niz normalnych asfaltow to zapomnij o tym aucie. Nie nawidzi dziur.
Spalanie w dzisiejszych czasach masakryczne. Na trasie bardzo sie starajac 7 ltr. W miescie od 10 w gore, srednio 12 ltr. Wsadzilem podtlenek lpg(do alfy koszt 2200-2900zl) i niczym sie nie przejmuje.
Jakbym mial okreslic jednym zdaniem to auto to – limuzyna dla pana po 50 lubiacego odrobine szalenstwa.
Osobisie jestem troche za mlody na to auto ale do szalenstw mam motocykl 🙂
A – auto to rocznik 1998, przebieg aktualnie 234 tys. km
Mialem juz dwie propozycje kupna tego auta, ale zostaje ze mna.
1.6 silnik za maly, najlepszy 1.8, 2.0 ma tylko ciutke lepsze osiagi a koszt serwisu jest drozszy.
W styczniu tamtego roku kupilem 156 1.8 wersje sport(czarne cyferblaty, skorzana kierownica i drazek, oslona przy radiu karbonowa, 16 calowe felgi, wyszywane fotele) za 6700, od tego czasu przejechalem 14tys. km. Trzeba bylo wlozyc w auto 1000zl a dokladniej w zawieszenie. Poza tym nic kompletnie sie nie dzieje. Koszty ktore trzeba zaplanowac wraz z alfa to rozrzad co 50-60 tys. km, co druga wymiana z pompa, wariatorem okolo 1400zl, zawieszenie przod kompletne okolo 2200zl (ceny z robocizna, taniej niz w passacie ;)) ale wiadomo wszystko odrazu w zawieszeniu sie nie sypie(rozne zrodla podaja wytrzymalosc zawieszenia, minimalna 30tys. km). Wskaznik paliwa zaniza. Ceny czesci na allegro nie powalaja.
Komfort w srodku po prostu super. Nie wazne czy jedziesz 110km/h czy 200, poprostu dostojnie przecina czasoprzestrzen. Ale jest jeden warunek – jak masz w swojej okolicy wiecej dziur niz normalnych asfaltow to zapomnij o tym aucie. Nie nawidzi dziur.
Spalanie w dzisiejszych czasach masakryczne. Na trasie bardzo sie starajac 7 ltr. W miescie od 10 w gore, srednio 12 ltr. Wsadzilem podtlenek lpg(do alfy koszt 2200-2900zl) i niczym sie nie przejmuje.
Jakbym mial okreslic jednym zdaniem to auto to – limuzyna dla pana po 50 lubiacego odrobine szalenstwa.
Osobisie jestem troche za mlody na to auto ale do szalenstw mam motocykl 🙂
Dobra Alfa w dobrej cenie,a kupic warto komfort jazdy i sylwetka:)a jtd najlepszy silnik,VW moze sie duzo uczyc w produkcji diesla