Najmniej rdzewiejacy samochod
Troche dziwne pytanie, ale interesuje mnie ktory z produkowanych samochodow obecnie i w przeszlosci jest najbardziej wytrzymaly na korozje nadwozia.Slyszalem ze Fiat Stilo 1.9jtd z ocynkiem.Prosze o wasze opinie.
Share
Audi – napewno dobre auta i rdza ich nie lubi zabardzo chociaz zdarzaja sie czasem (zadko ale moga sie zdarzyc) takie incydenty jak np. Audi A3 ze mu na dachu ppecherzyki wysadzi takie drobniutkie.
VW – tez raczej dobry ale zdarzaja sie takie incydenty jak np. w Golfie III – ranty dobre, drzwi dobre ale klapa bagaznika wylaza pecherze i to norma w tym modelu i prawie kazdy egzemplarz tak ma (nie wiem, moze inna ilosc substancji antykorozyjnej).
Opel – do czasow Astry II i Vectry B po lifcie tak, lubi je rdza ale pozniej juz byly lepiej zabezpieczane.
Ford – rdza go lubi – czy to Focus czy Mondeo to (nie zawsze jakiejs tragedni nie ma) rdzawy kolor pojawic sie moze.
Mazda – o te samochody (moze nie wszystkie modele) czoluje w dziedzinie „Rdza lover”. Czy to 323 1995r. czy Premacy 2003 – tylnie nadkola, drzwi, progi – rdza i to kazdy powie, ze rdza kocha Mazdy.
BMW – raczej tez dobrze i jakis problemow nie ma z rdza.
Seat – wsumie cos ale VW odnosnie sytuacji z rdza.
Fiat – raczej nie jest zle, rdza tu nie kroluje i zadko ja mozna spotkac.
Alfa Romeo – raczje rdza tez jej nie bierze chociaz zdarzaja sie przypadki jak w innych markach, np. w 156 podobno wysadza rdze nad przednia szyba.
Poprostu sa samochody, ktore rdzewieja w specyficznych dla nich miejscach i pomimo iz caly jest super to np. tam wlasnie w „tym miejscu” pojawi sie czerwony nalot.
racja, Mazdy rdzewieja nawet nie obejrzysz sie a nowe ognisko rdzy wyskoczy.
Sa modele, ktore nie rdzewieja ale tez zalezy skad jest auto sciagniete, czy sypia tam sol w zimie, czy bylo bite itd. Oczywiscie 80% to jak kolega wyzej powiedzial: marka a 20% to skad auto jest. szerokosci!!!
chlopie, audi a8 albo audi a2, nadwozie z aluminium:) nie rdzewiej w ogole:)ogarnij sie.
A8 duze silniki i duzo pali,a A2 strasznie brzydki.
każde audi po (chyba) 1988 roku ma ocynk więc one na pewno najmniej rdzewieją w końcu to oni ten patent wymyślili
ja mam palio rocznik 2000 na karoserii zero rdzy no może mały nalocik na prawym przednim błotniku ale tam to mi kubeł na śmieci wiechał trzy lata temu podczas wichury
chlopie, audi a8 albo audi a2, nadwozie z aluminium:) nie rdzewiej w ogole:)ogarnij sie.
No to wiadomo ale na A3 L8 na dachu zdarzaja sie pryszczyki. A na Mercedesie np. C-klasa na dachu pojawiaja sie pecherze.
chlopie, audi a8 albo audi a2, nadwozie z aluminium:) nie rdzewiej w ogole:)ogarnij sie.
Dziekuje za opinie.Jak oceniacie mercedesy-np SLK 200 compressor,czy inne modele?
Audi – napewno dobre auta i rdza ich nie lubi zabardzo chociaz zdarzaja sie czasem (zadko ale moga sie zdarzyc) takie incydenty jak np. Audi A3 ze mu na dachu ppecherzyki wysadzi takie drobniutkie.
VW – tez raczej dobry ale zdarzaja sie takie incydenty jak np. w Golfie III – ranty dobre, drzwi dobre ale klapa bagaznika wylaza pecherze i to norma w tym modelu i prawie kazdy egzemplarz tak ma (nie wiem, moze inna ilosc substancji antykorozyjnej).
Opel – do czasow Astry II i Vectry B po lifcie tak, lubi je rdza ale pozniej juz byly lepiej zabezpieczane.
Ford – rdza go lubi – czy to Focus czy Mondeo to (nie zawsze jakiejs tragedni nie ma) rdzawy kolor pojawic sie moze.
Mazda – o te samochody (moze nie wszystkie modele) czoluje w dziedzinie „Rdza lover”. Czy to 323 1995r. czy Premacy 2003 – tylnie nadkola, drzwi, progi – rdza i to kazdy powie, ze rdza kocha Mazdy.
BMW – raczej tez dobrze i jakis problemow nie ma z rdza.
Seat – wsumie cos ale VW odnosnie sytuacji z rdza.
Fiat – raczej nie jest zle, rdza tu nie kroluje i zadko ja mozna spotkac.
Alfa Romeo – raczje rdza tez jej nie bierze chociaz zdarzaja sie przypadki jak w innych markach, np. w 156 podobno wysadza rdze nad przednia szyba.
Poprostu sa samochody, ktore rdzewieja w specyficznych dla nich miejscach i pomimo iz caly jest super to np. tam wlasnie w „tym miejscu” pojawi sie czerwony nalot.
Mam Volvo V70 z 1998r, które ma kilka zadrapań do gołej blachy. Zaprawilem to zwykłym nieutwardzonym lakierem i po 2 latach nie ma śladu rdzy w tych miejscach. Oczywiście o elementach nieruszanych i wylakierowanych fabrycznie nie ma mowy o rdzy. Posiadam jeszcze Citroena Saxo z 2002r i też zero rdzy.