Nie warte uwagi silniki
Podawajcie nazwy silników z róznych modeli i marek, które były awaryjne i owiane są złą sławą. Ja słyszałem legendy o silnikach tds w bmw (2.5 1.8), 3.0 w renault ale nie pamietam w jakich modelach i o 2,3 honda prelude i 2,5 w subaru impreza ze stanów
Share
1.2 8v 3 cylindry rzedowy w fabii sporo palić potrafi jak na tą pojemnosć a słabo jeździ,
1.3 skodowski w felicji silnik bardziej awaryjny bo konstrukcji skody
220KM w mondeo RS potrafi sie przegrzewać przy mocnej jeźdize po torze (w normalnej drogowej eksploatacji nic mu nie dolega)
wankiel w maździe RX8 sporo pali i odwdziecza się słaba elastycznością na niskim zakresie predkosci obrotowych silnika ale na wyższym jest rakietą
1.0T benzynowy w smarcie fortwo potrafi spalić duzo w jeździe miejskiej w małym autku
0.7 w CC regulacja gaźnika
audi 1.8 benzyna – czesto pada osprzęt, rozrząd jest do dupy , sam silnik to muł bagienny ktory bierze krocie paliwa
gość
najgorszy silnik swiata to 2.3 hondy prelude, pekajace glowice, obracajace sie panewki, zrobisz remont takiego silnika a po dwoch miesiacach znowu to samo.Ten silnik jest przeklety, nie slyszalem zeby h23a2 wytrzymalo wiecej niz 190-200 tysiecy, srednio na 10 osob ktore kupia prelude z tym silnikiem to 9 bedzie musialo wyrzucic go na smietnik. Druga sprawa to 318 tds w bmw,tez jak kupisz bmw 3 compact z takim sercem to silnik masz do wyrzucenia.W Omedze tez te silniki tds byly montowane,porazka
Mercedes S-Klasse W140 S300TD, pękające głowice, oraz S-Klasse W220, E-Klasse W211, M-Klasse W163 z silnikami S400CDI, przez wysoki moment obrotowy skrzynie biegów padają.Jeszcze Audi z silnikiem 2.5 TDI
Jeszcze kolego jeszcze, ale to zależy od jakości paliwa w tych 3.0 ale w 70% przypadków są wtryski do wymiany. Więc strzeż się gównianego paliwa.
TomekE320TCDI2006
2.0 tdi chyba każdy wie że to gówno
Vag-owe 2.0 Tdi 140 i 170 – dramat, pękają głowice, wtryski sie zatykają.
Audi 3.0 Tdi – zatykają się wtryski
Mercedesowskie 2.2 CDi – małe, paliwożerne długowieczne silniki,
Mercedesowskie – 2.9 TD – duży, nie zniszczalne, znienawidzone przez konkurencje MB.
Fordowskie 2.0 diesel tlyko nie wiem czy TDDI – TCDI – zatykające się wtryski
Tak jak założyciel tematu BMw 2.5 TDS i one również były w Omegach były do dupy
Opel Omega 2.0 16v, pękające głowice 😛