pomoc w zdjagnozowaniu problemu z silnikem 1.9tdi 105kM
skoda octawia 1.9tdi rok2004 nowy model jak silnik się nagezeje mam problem z odpalaniem byłem w serwisie w irlandi i powiedzieli mi że na 90 procent jest to problem z przepustnicą ale nie mam do nich zaufania proszę o radę i ile kosztuje ta przepustnica w polsce.
Share
miałem identyczny problem w skodzie octavi 90 kM i troche starszej ,wymiana akumulatora i rozrusznika nie pomogła czujnik temperatury też był ok , dopiero wymiana softa pomogła i jes ok
TYLKO I WYłACZNIE AKU BADZ SPRAWDZ ROZRUSZNIK NA CIEPłYM SILNIKU JEST ZBYT DUZY SPADEK MOCY NA AKU BADZ PRZEZ ROZRUSZNIK WTEDY KOMPUTER WARIUJE I CIEZKO PALI TEMAT ZNANY OD DAWNA ALE CZASAMI PANOWIE W SERWISIE POTRAFIA NACIAGNAC NA KOSZTY I TO DUZE.
czujnik temperatury jest do wymiany
To nie jest żadna przepustnica głupoty ci powiedzieli.W w TDI np skoda daje słabe aku seryjne i z czasem aku siada i niema tyle prądu co potrzeba i w 80% zmiana akumulatora na nowy większej pojemności problem z paleniem silnika jak jest ciepły znika ja bym od tego zaczął.Ale jeżeli to nie aku to albo wina pompy albo komputera błędy itp.Jeżeli po skasowani błędów dzieje się tak samo to skoda wgrywa nowy soft i wtedy jest ok.Z tym palaniem w TDI to jest problem powszechnie znany.