Ok 14v. Jeśli są problemy z prądem to najpierw sprawdź połączenia z aku i prąd jaki pobiera radio, alarm na postoju.
14V to chyba napiece jest a nie prąd… ale zgodze sie z tym ze najpierw to sobie klemy odkrec, przeczysc, sprawdz mase itp itd, a pozniej sprawdz jakie napiecie wychodzi z alternatora, a powinno byc okolo 14-15 V
Spirytus to chyba się stosuje przy paliwach o niższej liczbie oktanowej
Nie o to chodzi kolego. Alkohol wiąże się z wodą, w związku z czym usuwa ją z paliwa, sam się spali a woda wyparuje w cylindrze. Ps admim choooj!
Ok 14v. Jeśli są problemy z prądem to najpierw sprawdź połączenia z aku i prąd jaki pobiera radio, alarm na postoju.
14V to chyba napiece jest a nie prąd… ale zgodze sie z tym ze najpierw to sobie klemy odkrec, przeczysc, sprawdz mase itp itd, a pozniej sprawdz jakie napiecie wychodzi z alternatora, a powinno byc okolo 14-15 V
Ok 14v. Jeśli są problemy z prądem to najpierw sprawdź połączenia z aku i prąd jaki pobiera radio, alarm na postoju.