VW Phaeton miał być odpowiedzią na rodzimą konkurencję Mercedesa klasy S i BMW serii 7 czy udaną ? Jak wiemy i Mercedes i BMW mają już raczej ugruntowaną renomę na rynku, ciężko jest się wedrzeć do elity, że tak się wyrażę, potencjalna klientela jest raczej mocno konserwatywna. Ciekawą propozycją zdaje się być model Passata CC – mi osobiście się podoba, ciekawi mnie tylko jak z jakością ? Phaetonem nie podróżowałem za to Audi A8 owszem, duży komfort podróży, niczego nie brakuje.
to klasa luksusowa a nie premium, 600 tyś za egzemplarz stawia go na jednej półce z bentleyem i rolls roycem. Miałem przyjemnosc kiedys jechać takim i powiem że to moim zdaniem najbardziej luksusowy super samochód jaki jest na świecie
no to chyba nie jeździłeś innymi samochodami podobnej klasy, bez urazy 🙂
VW Phaeton miał być odpowiedzią na rodzimą konkurencję Mercedesa klasy S i BMW serii 7 czy udaną ? Jak wiemy i Mercedes i BMW mają już raczej ugruntowaną renomę na rynku, ciężko jest się wedrzeć do elity, że tak się wyrażę, potencjalna klientela jest raczej mocno konserwatywna. Ciekawą propozycją zdaje się być model Passata CC – mi osobiście się podoba, ciekawi mnie tylko jak z jakością ? Phaetonem nie podróżowałem za to Audi A8 owszem, duży komfort podróży, niczego nie brakuje.
model passat jest bardzo prestizowy i mi tez sie bardzo podoba
Czy lepszy – kwestia gustu. Na pewno starszy konstrukcyjnie, ten samochód zadziwiająco długo utrzymuje się na rynku.
Ciekawostką jest bezprzeciągowy system klimatyzacji, jeden z najbardziej zaawansowanych spośród systemów klimatyzacyjnych kiedykolwiek montowanych w samochodach.
to klasa luksusowa a nie premium, 600 tyś za egzemplarz stawia go na jednej półce z bentleyem i rolls roycem. Miałem przyjemnosc kiedys jechać takim i powiem że to moim zdaniem najbardziej luksusowy super samochód jaki jest na świecie
ale niestety tylko dla najbogatszych na tym świecie
to klasa luksusowa a nie premium, 600 tyś za egzemplarz stawia go na jednej półce z bentleyem i rolls roycem. Miałem przyjemnosc kiedys jechać takim i powiem że to moim zdaniem najbardziej luksusowy super samochód jaki jest na świecie
frogster nie ma pojecia o autach to sie nie odzywaj, bo irytujesz juz wszystkich
VW Phaeton miał być odpowiedzią na rodzimą konkurencję Mercedesa klasy S i BMW serii 7 czy udaną ? Jak wiemy i Mercedes i BMW mają już raczej ugruntowaną renomę na rynku, ciężko jest się wedrzeć do elity, że tak się wyrażę, potencjalna klientela jest raczej mocno konserwatywna. Ciekawą propozycją zdaje się być model Passata CC – mi osobiście się podoba, ciekawi mnie tylko jak z jakością ? Phaetonem nie podróżowałem za to Audi A8 owszem, duży komfort podróży, niczego nie brakuje.
to klasa luksusowa a nie premium, 600 tyś za egzemplarz stawia go na jednej półce z bentleyem i rolls roycem. Miałem przyjemnosc kiedys jechać takim i powiem że to moim zdaniem najbardziej luksusowy super samochód jaki jest na świecie
no to chyba nie jeździłeś innymi samochodami podobnej klasy, bez urazy 🙂
VW Phaeton miał być odpowiedzią na rodzimą konkurencję Mercedesa klasy S i BMW serii 7 czy udaną ? Jak wiemy i Mercedes i BMW mają już raczej ugruntowaną renomę na rynku, ciężko jest się wedrzeć do elity, że tak się wyrażę, potencjalna klientela jest raczej mocno konserwatywna. Ciekawą propozycją zdaje się być model Passata CC – mi osobiście się podoba, ciekawi mnie tylko jak z jakością ? Phaetonem nie podróżowałem za to Audi A8 owszem, duży komfort podróży, niczego nie brakuje.
model passat jest bardzo prestizowy i mi tez sie bardzo podoba
vw to więcej niż premium
Czy lepszy – kwestia gustu. Na pewno starszy konstrukcyjnie, ten samochód zadziwiająco długo utrzymuje się na rynku.
Ciekawostką jest bezprzeciągowy system klimatyzacji, jeden z najbardziej zaawansowanych spośród systemów klimatyzacyjnych kiedykolwiek montowanych w samochodach.
to klasa luksusowa a nie premium, 600 tyś za egzemplarz stawia go na jednej półce z bentleyem i rolls roycem. Miałem przyjemnosc kiedys jechać takim i powiem że to moim zdaniem najbardziej luksusowy super samochód jaki jest na świecie
ale niestety tylko dla najbogatszych na tym świecie
to klasa luksusowa a nie premium, 600 tyś za egzemplarz stawia go na jednej półce z bentleyem i rolls roycem. Miałem przyjemnosc kiedys jechać takim i powiem że to moim zdaniem najbardziej luksusowy super samochód jaki jest na świecie
phateon to nie auto klasy premium a klasy luksusowej
Na rynku niemieckim ceny Phaetona startują od poziomu niecałych 300 tys. zł (według aktualnego kursu euro). Do 600 tys. „troszkę” daleko.